Är du redo för 2023?

Vi planerar med hjälp av årshjul som ger oss en överblick för årets aktiviteter och hjälper oss lyfta blicken så att vi når våra strategiska mål. Det gör att vi lättare kan fokusera på en sak i taget, utan att tappa bort något annat.

Vi har tagit fram ett tema per kvartal som förhoppningsvis synkar bra med din verksamhet. Under kvartalet kommer vi att skicka mail med användbara tips på temat och såklart inbjudan ett tillväxt-event. Om du laddar ner vårt årshjul genom att klicka här så får du också tillgång till våra utskick!

Du har väl inte missat att nästa Tillväxtfrukost är den 14 februari, Hantverkarkrogen i Tullinge kl 07-09? Vi ska snacka om din viktigaste resurs – personalen! Det blir med konkreta tips och verktyg. Anmäl dig här!

Tomas Ablahad som driver Tegnérs konditori har gjort ett årshjul för sin verksamhet tillsammans med Tillväxt Botkyrka. Det ger honom en tydlig överblick över alla viktiga moment och vad som behöver göras för att kunna nå företagets tillväxtmål.

Här är 3 tips för dig som vill göra ett årshjul för din verksamhet:

1. Gör det inte för komplicerat. Syftet är att skapa överblick.
  2. Boka in de aktiviteter som ska göras i din kalender.
  3. Ta hjälp av tillväxt Botkyrka så går det snabbt och smidigt.

Klicka här för att ladda ner vår mall för årshjul!

Vi hjälper gärna till. Hör av dig till oss på info@tillvaxtbotkyrka.se eller ring Linda direkt på 076-006 25 14.